Hjelp med innlogging

Første gang du logger på?

Har du fått en bruker hos Motivati, men ikke passord?

  • Gå til feedback.motivati.no
  • Fyll ut e-postadressen du er registrert med
  • Klikk «gå videre»
  • Du vil få automatisk tilsendt et midlertidig passord
  • Etter innlogging blir du bedt om å sette et nytt passord

Tips! Kopier passordet du får tilsendt på e-post fra post@motivati.no, og lim det inn når du skal logge inn.

 

Klikket «Glemt passord», og får beskjed om at e-posten ikke er en konto hos Motivati?

Administrator for bedriften din (ofte HR-ansvarlig eller øverste leder) kan sjekke hvilken e-post din bruker er registrert med, og eventuelt endre denne.

 

Har du problemer med å logge inn?

  • Etter tre forsøk vil det komme en CAPTCHA med et regnestykke som du må regne ut og gi svaret på for å få godkjent innloggingen
  • Etter ni forsøk vil kontoen bli låst. Be om nytt passord ved å trykke «Glemt passord».
  • Har du fremdeles problemer med å logge inn? Gjerne kontakt oss på support@motivati.no
 

Trykket «Glemt passord», men får ikke e-posten med nytt passord?

Bruker du Hotmail?

Det er en sannsynlighet for at e-posten sendt fra Motivati er blitt stoppet av brannmuren knyttet til din Hotmail-konto. For å løse dette følg de neste stegene:

  1. Gå til Hotmail-kontoen og pålogging. Klikk på «Alternativer» og deretter «Junk Mail Protection», klikk på «Safe List».
  2. Skriv inn post@motivati.no og klikk «Legg til» og «OK».
  3. Legg til e-post til «Kontaktliste». Dette er en ekstra måte å sikre at du får e-post fra en bestemt person eller et domene. For å gjøre dette i Hotmail, klikk på «Kontakter». Klikk på «Ny», og tilordne et navn til adressen. Skriv inn e-postadresse i boksen som sier «Online-adresser.»
 

Fremdeles problemer? Kontakt oss på e-post: support@motivati.no eller telefon: 55 55 89 99