Første gang du logger på?
Har du fått en bruker hos Motivati, men ikke passord?
- Gå til feedback.motivati.no
- Fyll ut e-postadressen du er registrert med
- Klikk «gå videre»
- Du vil få automatisk tilsendt et midlertidig passord
- Etter innlogging blir du bedt om å sette et nytt passord
Tips! Kopier passordet du får tilsendt på e-post fra post@motivati.no, og lim det inn når du skal logge inn.
Klikket «Glemt passord», og får beskjed om at e-posten ikke er en konto hos Motivati?
Administrator for bedriften din (ofte HR-ansvarlig eller øverste leder) kan sjekke hvilken e-post din bruker er registrert med, og eventuelt endre denne.
Har du problemer med å logge inn?
- Etter tre forsøk vil det komme en CAPTCHA med et regnestykke som du må regne ut og gi svaret på for å få godkjent innloggingen
- Etter ni forsøk vil kontoen bli låst. Be om nytt passord ved å trykke «Glemt passord».
- Har du fremdeles problemer med å logge inn? Gjerne kontakt oss på support@motivati.no
Trykket «Glemt passord», men får ikke e-posten med nytt passord?
Bruker du Hotmail?
Det er en sannsynlighet for at e-posten sendt fra Motivati er blitt stoppet av brannmuren knyttet til din Hotmail-konto. For å løse dette følg de neste stegene:
- Gå til Hotmail-kontoen og pålogging. Klikk på «Alternativer» og deretter «Junk Mail Protection», klikk på «Safe List».
- Skriv inn post@motivati.no og klikk «Legg til» og «OK».
- Legg til e-post til «Kontaktliste». Dette er en ekstra måte å sikre at du får e-post fra en bestemt person eller et domene. For å gjøre dette i Hotmail, klikk på «Kontakter». Klikk på «Ny», og tilordne et navn til adressen. Skriv inn e-postadresse i boksen som sier «Online-adresser.»
Fremdeles problemer? Kontakt oss på e-post: support@motivati.no eller telefon: 55 55 89 99